Natthälsning från Gud

Nu är det mitt i natten och jag sover inte fast jag borde göra det. 
Det beror på att jag har ägnat en bra stund (mer än en timme, typ två) åt att sätta in en bild på Kamado här, eller rättare sagt två bilder på Kamado, eller ännu rättare sagt två precis likadana bilder på Kamado och med samma text, suck..
Och sedan har resten av natten gått åt till att försöka ta bort dem igen, dvs en av dem eftersom den andra ska vara kvar...
Jag är ju inget datasnille direkt, men min dator är minsann inte heller så smart så jag lyckades överlista den,  yes !!! Jag tror faktiskt att min dator är dummare än min surfplatta och allra dummast är min mobil        ( eller så är den religiös) det vet jag helt säkert för den kan fortfarande inte stava till Aud utan skriver Gud så jag får ändra hela tiden annars ser mina meddelanden ut så här:
Ha det så kul, vi ses i kväll, Hälsningar Gud!
INTE bra, speciellt inte när man ska skriva meddelanden till kommunen eller någon som man vill göra gott intryck på, typ:
Kan ni vara vänliga och skicka mig bygglovsansökningshandlingar till ett grishus, mvh Gud,
Hmm, det börjar nog märkas att jag är lite trött, det får vara färdigbloggat för i kväll,  godnatt!,
Gud


Upp