Hållå igen!

Hej!
Nu har jag inte skrivit på jättelänge för jag har startat igång ridlägren och haft jättemycket att göra och dessutm har det varit mycket kallt och ganska regnigt så man blir lite tröttare, bötare och lerigare  än vanligt! Vad är det här för konstig "sommar" ? Känns mer som börjsan på hösten tycker jag fast det finnns ju länder som har regnperioder i flera veckor och länder som har tromber och tyfoner och så så finns ju antarktis och sahara och de har dessutom giftormar och isbjörnar (fast tvärtom - isbjörnar i antarktis och giftormar i sahara ) så man kanske inte borde gnälla!
Häromdagen åkte jag och köpte en liten B-ponny till, den heter Bartje och är alldeles vit.(Bra färg med tanke på leran...)  Han har tävlat i hoppning och är pigg och glad. Nu letar jag efter en D-ponny så hör av er om ni vet någon fin till salu!  Godnatt och kram från Aud!
 
Upp