Nästa vecka är det sista chansen att boka en restplats med rabatt på läger!

Passa på!
Det finns några lediga platser kvar på ridlägret som börjar den 31/7 och slutar den 5/8.
Dessa platser kostar nu endast 4000kr inklusive allt, långritt, hopptävling, bada med hästarna osv.
Resten av ridlägren är fulltecknade så det här är sista chansen i sommar, men vi har ju platser kvar på helgkurserna i September för de som vill träna lite extra förstås.
Just nu är det träningsläger på Karlshem och de nya piloterna kom igår, det är flera duktiga tjejer i grupp ett på det vanliga ridlägret också så den här veckan känns kul!  Nissa är här för 19:e sommaren i rad med sina kompisar från Arboga så jag behöver inte bekymra mig så mycket om någonting utan allt fungerar bra.....jag är mest i vägen tror jag. Fast det skulle jag ju inte ha sagt för nu kom Alexandra inhaltande och hade trillat ur våningssängen!
Trots att den har försetts med extra hög kant enligt socialstyrelsens instruktioner så har hon lyckats klättra över i sömnen ändå,socialstyreldsen borde få låna någon av Karlshems tioåriga akrobater och göra lite klättertester med!
Kram AUD!
Upp