Busig B-ponny!

Hej igen!
Jag har nyligen köpt en jättesöt, men busig B-ponny!
Den testar alla möjliga sätt att slippa springa runt på små volter och vara lydig barnponny.
Helst vill den bara dra ner huvudet och galoppera iväg, eller så kastar den med huvudet upp och ner så man får svårt att koncentrera sig på något annat än att hålla kvar tyglarna! Men den är jättego i stallet och hoppar hur fint och snällt som helst och är lagom framåt och är ganska bussig när vi rider ut.....och så är den som sagt jättesöt! Vad gör man? Hurtror att den kommer att få vara kvar och hur många tror att den kommer att åka härifrån?? Jag vet faktiskt inte, mitt förstånd säger sälj och mitt hjärta säger stanna kvar!
Hjälp!
Kram Aud!
#1 - - Nora:

Ha kvar den!! :)

Varför skulle du sälja den?

#2 - - Moa & Emelie - Veckans blogg:

Skulle ni vilja ha en design av oss?



Kram

#3 - - Mimmi:

Man vill ju ha kvar den om den är söt, men den blir ju mest jobbig om den kanske inte kan gå läger. Du minns väl hur det var med Dim i början. Bara extra jobb! Sälj och köp en elefant istället!

#4 - - andrea:

Jag kan komma och rida den! Haha, har en jätte busig häst på mig ridskola!! ;)

#5 - - Anonym:

Ge honom en chans!

Det blev ju ordning på Gentleman till slut...



Jag fick riktiga vår/sommar lyckokänslor igår på terrängbanan men du kanske skulle skriva ett inlägg om det Aud, i stället för att jag knattrar ner en suuperlång kommentar ;P Eller finns det något sätt för mig att skriva inlägg?

#6 - - Anna:

Klantiga mig, det där uppe var min kommentar

Upp